خبرهای داغ:
مسئول بسیج اردویی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان خبر داد؛

 اعزام بیش از ۳۸۰۰ نفر از استان همدان به اردو‌های راهیان نور

همدان- بابایی‌فر گفت: در ایام نوروز ۳ هزار و ۸۱۱ نفر از مردم استان همدان در قالب کاروهان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.
کد خبر: ۹۴۲۳۹۲۳
|
۱۶ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۳

مهدی بابایی‌فر ، مسئول بسیج اردویی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به نحوه برگزاری اردو‌های راهیان نور در ایام نوروز اظهار کرد: بعد از دو سال وقفه به دلیل بیماری کرونا با دریافت مجوز اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور در ایام نوروز در دستور کار قرار گرفت.

وی به بیان اینکه اعزام کاروهان‌های راهیان نور در همدان از ۱۵ اسفند ماه سال ۱۴۰۰ تا ۱۱ فروردین ماه سال ۱۴۰۱ ادامه داشت، گفت: طی این مدت ۳ هزار و ۸۱۱ نفر از مردم استان همدان در قالب کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

مسئول بسیج اردویی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اعزام گروه‌های دانشجویی به مناطق عملیاتی جنوب عنوان کرد: کاروان‌های دانشجویی با حضور یک هزار و ۴۱۱ دانشجو از ۱۵ تا ۲۴ اسفندماه ۱۴۰۰ در سه گروه به مدت چهار روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

وی به اعزام ۲ هزار و ۴۰۰ نفر از اقشار مختلف استان در ایام نوروز به اردو‌های راهیان نور اشاره و تصریح کرد: اقشار مختلف مردم نیز در قالب سه گروه از تاریخ ۲۷ اسفند تا ۱۱ فروردین ماه به مدت ۴ روز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

بابایی‌فر با تاکید اینکه امسال با رویکرد جدید مسئول بسیج اردویی کشور گروه‌هایی نیز به صورت خانوادگی با خودرو‌های شخصی خود به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، اضافه کرد: این طرح در استان همدان نیز مورد استقبال قرار گرفت و گروه‌هایی خانوادگی با خودروی شخصی راهی مناطق عملیاتی جنوب شدند و از خدمات اسکان و امکانات لازم بهره‌مند شدند.

وی ضمن تقدیر از استاندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی استان در همکاری و مشارکت در اعزام کاروان‌های راهیان نور، بیان کرد: استاندار و مسئولین دستگاه‌های اجرایی در فراهم کردن تمهیدات لازم برای سفر کاروان راهیان نور با پشتیبانی برای پذیرایی از ۳ هزار و ۸۰۰ زائر مشارکت و مساعدت لازم را داشتند که جای تقدیر دارد.

مسئول بسیج اردویی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان با اشاره به اینکه امسال به دلیل فرا رسیدن ماه مبارک رمضان برنامه اعزام کاروهان‌های راهیان نور زودتر خاتمه یافت، به برنامه‌های اردویی راهیان نور در ماه‌های آینده اشاره و یادآور شد: در ایام تابستان اعزام کاروان‌های راهیان نور به مناطق عملیاتی شمال غرب و در مهر ماه اعزام کاروان‌های دانش‌آموزی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب را خواهیم داشت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات